Regisztrálj69483regisztrált tag
HírekVissza
Ha tényleg le akarsz fogyni, akkor ne így kezdj neki…

Vigyázz, kész, start, álomalak. Bár csak így működne! Először is vedd át a FitVideo felkészítő gyorstalpalóját, hogy biztosan kiküszöböld a legnagyobb bakikat.

1. hiba: Éhezteted magad

 

A kutatások már régen fényt derítettek arra, hogy az éhezéssel leadott kilók 90-95 százalékban visszatérnek. Persze a koplalással eleinte valóban fogyni fogsz, csakhogy ez esetben nem a zsírraktárakhoz nyúl a szervezet, hanem az izomtömeget kezdi el bontani, vagyis a mérlegen látott eredmény csak szemfényvesztés. A túlságosan alacsony kalóriabevitel miatt pedig a szervezeted többet igyekszik majd raktározni – ez a magyarázata a rémséges jojó-effektusnak is!

 

2. hiba: A trendsportokra hajtasz

 

Ó, a szomszédasszonynak bevált a spinning, és olyan vonzó a képeken a SUP-jóga. Csak hogy amikor mozgást választasz, arra is gondolj, hogy melyikből tudsz majd elegendő sikerélményt meríteni a folytatáshoz? Az sem vezet előre, ha folyton váltogatod a menő irányzatokat, mert így egyikben sem tudsz annyira elmélyedni, hogy hatékony legyen az edzésed. Találd meg a saját fitnesz-rutinod. Mit szólsz a videós edzéshez?

 

3. hiba: Túl szigorú vagy magadhoz

Végre összeszedted magad, most aztán beleadsz mindent. Napi két edzés, kemény diéta, kevesebb pihenés. Az életmódváltás nem arról szól, hogy fel kell magad áldoznod a súlyvesztés oltárán! Ha mindennap fogadat összeszorítva küzdesz, előbb-utóbb azon kapod majd magad, hogy elfogyott az energiád. Élvezd az új szokásaidat, mert ezek repítenek közelebb a célodhoz. És néha a kevesebb több…

 

4. hiba: Folyton a mérlegre ugrálsz

A fogyás egy folyamat! Látható eredményt csak a hangzatos reklámok hirdetnek, de valóságalapjuk ritkán van. Kis lépésekkel juthatsz el a nagybetűs Eredményig. És most nem arra a lépésre gondolok, ahogy fel-leugrálsz a mérlegről. Bőven elég, ha hetente egyszer megméred magad. Figyelj arra, hogy mindig ugyanabban az időben történjen -  a legjobb, ha reggel és éhgyomorra.

 

5. hiba: Képtelen vagy az új szokásokat megtartani

Csomó elmélet létezik arra, hány nap vagy ismétlés szükséges egy új szokás beépüléséhez. Az biztos, hogy ne akarj egyik napról a másikra minden szokásoddal szakítani, hanem fokozatosan cserélgesd ki őket. Például cukros üdítők helyett vízzel oltsd a szomjadat, néhány nap után egyre könnyebb lesz majd betartanod, idővel pedig annyira beépül, hogy annyira koncentrálnod sem kell majd rá. Ne kapkodj, heti 3 új szokás bőven elegendő!

 

6. hiba: Elérhetetlen célokat tűzöl ki

Tényleg nagyon jól hangzik a „Következő 4 hét alatt ledobok 10 kilót”, de ezzel csak túlfeszíted a tested és a lelked, és nem mellékesen kudarcra ítéled az egészet. Szóval bármennyire hangzatos is, egészségtelen és még csak nem is hatékony.  Tűzz ki kisebb, de realisztikusabb részcélokat, és meglátod, könnyebben veszed majd az akadályokat.

 

                                                                                                                    Bakos Zsuzsi

                                                                                                                    életmódcoach

 

Szerezd be valamelyik étrenddel összekötött programunkat és használd 1 évig! 30 és 90 napos étrendet használhatsz 1 éven keresztül, attól függ, melyik tagságunkat választod. 

 

Kattints ide és tudd meg a részleteket!